10 întrebări despre telefoanele celulare


1. Care este diferența dintre telefoanele analogice și cele digitale?
Telefoanele analogice funcționează pe o tehnologie mai veche și mai puțin eficientă. Această tehnologie nu scade bine și este mai costisitoare. Serviciul analogic nu este compatibil cu numeroase caracteristici noi. Telefoanele digitale sunt mai ușoare și mai compacte și au o durată mai lungă de viață a bateriei. Când vă aflați în interiorul unei zone de apelare, calitatea este mai bună decât cea analogă. Telefoanele digitale acceptă funcții noi cum ar fi ID apelant, mesaje text sau servicii de internet wireless.
2. Ce este un telefon dual band?
Un telefon cu bandă dublă este un telefon care poate funcționa pe un serviciu analogic și digital.
3. Ce tip de baterie are cea mai lungă durată de viață?
Bateriile litiu-ion sau Li-Ion au cea mai lungă durată de viață. De asemenea, acestea sunt cele mai ușoare în greutate. Cele două plusuri înseamnă că este minus atașat, care este prețul. O baterie li-ion va fi întotdeauna cea mai scumpă baterie disponibilă.
4. Care este diferența dintre timpul de așteptare și timpul de convorbire?
Telefonul dvs. este în modul de așteptare atunci când telefonul este pornit, dar nu vorbiți. Consumul de energie este minim și telefonul poate rămâne în acest mod o perioadă mai lungă de timp. Când utilizați telefonul, utilizați timpul de convorbire. Aceasta consumă energia acumulatorului la o rată mult mai rapidă. Durata de viață a bateriei va fi undeva între timpul de convorbire și timpul de așteptare
5. Ce este taxa de roaming?
O taxă de roaming este atunci când efectuați un apel din afara zonei de apelare. Zona dvs. de apelare este definită de plan local, regional sau național.
6. Ce sunt vârfurile și orele de vârf?
Viteza maximă este în timpul zilei când rețelele celulare sunt foarte ocupate. Aceste minute sunt la prețuri mari, iar planul dvs. va include de obicei cea mai mică cantitate din acestea. Dacă utilizați mai mult decât minutele maxime alocate, acestea vor fi facturate cu o rată mult mai mare decât minutele de vârf. Off peak este exact opusul timpului de vârf. Fiecare furnizor celular are propria lor definiție de vârf.
7. Care sunt minutele în orice moment?
Oricând minute sunt pur și simplu pune minute pe care le puteți utiliza oricând, de vârf sau în afara vârfului. În majoritatea planurilor, veți folosi mai întâi minute în orice moment.
8. Plătesc pentru apel când mă sună cineva?
De obicei da. Veți fi facturat pentru timpul de difuzare când primiți un apel. Totuși, unii furnizori de servicii oferă apeluri nelimitate în rețea.
9. Ar trebui să cumpăr un telefon mobil sau să caut un telefon celular gratuit?
Telefoanele gratuite, în general, nu au cele mai recente caracteristici, sunt în jur de 6 până la 12 luni în urmă. De asemenea, telefoanele mobile gratuite vin în general cu contracte mai lungi. Dar, este încă posibil să obțineți foarte mult pe un telefon mobil gratuit.
10. Ce trebuie să faceți dacă doriți să faceți upgrade / downgrade sau să vă anulați planul de servicii?
De obicei, puteți trece la un plan mai mare fără costuri. Unii vă pot forța să vă prelungiți contractul de la 1 la 2 ani de la acest punct. Degradarea planului dvs. este de multe ori ori nu o opțiune și atunci când este acolo este de obicei o pedeapsă sau o amendă.

Postări populare