Alegerea unui plan de telefon mobil


Alegerea unui plan de telefon mobil poate fi incitantă sau confuză. Motivul este că atât de multe opțiuni sunt disponibile și fiecare dintre ele este pretins a fi cea mai bună opțiune. Pot exista mai multe opțiuni disponibile, dar cea mai bună opțiune ar trebui să fie cea care se potrivește stilului tău de viață și nevoilor tale.
Există două modalități majore de a alege un plan de telefonie mobilă: luând în considerare planurile preplătite sau post paid și frecvența și aria de acoperire.
Un serviciu preplătit poate fi potrivit pentru cineva care nu folosește telefonul în mod obișnuit sau în mod regulat, deoarece creditul poate fi prelungit pentru o perioadă lungă de timp. De ce să plătiți o sumă fixă ​​în fiecare lună pentru un serviciu pe care îl utilizați o dată?
Un serviciu preplătit nu va necesita controale riguroase de fond, cum ar fi verificările de credit. Deci, dacă aveți un rating de credit slab, aceasta este alegerea dvs. evidentă, deoarece aprobarea creditelor este o cerință pentru conectarea la acest serviciu.
Dacă nu sunteți sigur despre venitul viitor, plățile anticipate sunt ideale deoarece nu există taxe lunare de servicii pentru a fi onorate.
În plus, preplătitul nu implică facturi, iar o persoană foarte mobilă va găsi postul plătit și facturile sale rezultate neplăcute pe măsură ce se îndepărtează de adresa permanentă.
Dacă sunteți alergic la hârtii și contracte, rămâneți la posta plătită ca post plătit solicită contact, documente și o mulțime de lucrări administrative.
Prepaid este, de asemenea, ideal pentru persoanele care au nevoie pentru a ascunde identitatea lor, deoarece nu există nici o cale de a fi identificat cu un serviciu preplătit.
Un mare dezavantaj al plăților anticipate este că multe funcții nu vă sunt disponibile.
În ceea ce privește acoperirea și frecvența factorilor de utilizare, unde intenționați să utilizați telefonul și cât de des utilizați telefonul va determina ce serviciu să mergeți.
Dacă călătoriți mult, atunci va trebui să mergeți pentru unul care vă permite să vă deplasați în timp ce încă vă mențineți numărul de telefon. Dacă compania nu acoperă domeniul dvs. de activitate, atunci este posibil să nu merită să mergeți.
Din nou, unii transportatori percep taxe în funcție de zona geografică pe care ați face-o de la așa că este prudent să vă abonați la serviciul care vă va acoperi zona.
Pe de altă parte, dacă veți rămâne acasă de cele mai multe ori, atunci este posibil să trebuiască să alegeți un plan local de servicii, deoarece o zonă geografică mai largă vă va costa mai inutil.
Este posibil să aveți nevoie să vă întrebați: "Voi folosi telefonul pentru situații de urgență, ocazional sau pentru afaceri?" Un telefon de afaceri are nevoie de un serviciu ieftin și foarte flexibil, astfel încât să puteți să vă conduceți afacerea cu mare ușurință și cu cel mai mic cost .
Dacă ați avea nevoie de telefon doar pentru trei ore pe lună, de exemplu, atunci este posibil să nu trebuie să mergeți pentru un plan lunar scump, care trebuie plătit pentru fiecare lună, indiferent de utilizare.
În cele din urmă, doriți un serviciu digital sau analogic? Dacă sunteți un simplu apelant fără nevoi sofistice, este posibil să aveți nevoie de un serviciu analogic simplu, dar dacă sunteți un utilizator avansat, este posibil să trebuiască să mergeți la un serviciu digital mai scump.
Planul dvs. de telefon este o reflectare a nevoilor și profilului dvs. Utilizatorii moderați ar trebui să aleagă opțiunea cea mai puțin costisitoare de economisire a banilor, iar utilizatorii avansați ar trebui să opteze pentru funcții îmbunătățite, care vin la un cost mai mare, dar în esență servesc nevoilor lor.

Postări populare